torsdag 3 mars 2011

Årets sista...


...semla fick utgöra dagens lunch. Min ursäkt är att jag tömmer frysen för att frosta ur den :)


I övrigt idag:
  • irriterar jag mig över att min Internet uppkoppling är så kass att jag helt missade förmiddagens föreläsning och att jag bara lyckas höra brottstycken av den skidskyttestaffet som just nu pågår. Det är ett mirakel om jag alls lyckas publicera detta inlägg.
  • är jag glad för att jag har fått tillbaka min bil och upptäckt att de förutom att göra sitt jobb (med gott resultat!) har de även tvättat och städat bilen som var extremt smutsig både in och utvändigt!
  • förbereder jag för att resa till London imorgon!!

6 kommentarer:

  1. Är det bara här du skriver numera?

    Själv har jag inte ätit en enda semla i år. Finns det semlor på fik i Sverige i juli tro?

    SvaraRadera
  2. Tina: Ja, det är bara här (och på FB).

    De brukar väl försvinna ung vid påsk (?) - men man kan säkert beställa :)

    SvaraRadera
  3. Sista semla?
    Fettisdagen är den 8 mars!


    M v h

    Petter Eremiten

    SvaraRadera
  4. Petter: Jo, jag vet... Men jag började i såå god tid och nu är de redan slut...
    Tyvärr finns det inga semlor i affären runt hörnet här (och inte någon annan affär heller) :)

    SvaraRadera
  5. Amen, du får väl baka nya bullar då.;)

    SvaraRadera
  6. Bra ursäkt! Synd att jag inte har någon semla i frysen. men lite glass kanske man kan använda samma ursäkt för? ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)