söndag 27 februari 2011

Grå helg

I går hade det lovats solsken, men när solen kom runt huset till vårt trädgård hade den redan försvunnit bakom ett tjockt lager moln. Av min planerade eftermiddag i trädgården blev ingenting. Efter att har gått ett varv runt gräsmattan (av miniformat) frös jag så mycket att jag gick direkt tillbaka in igen...

Idag har det lovats regn och då barnen inte har några andra gjejer planerade på hela dagen bestämde vi att gå på bio och se Gullivers resor. Lagom underhållning för en grå söndag hoppas jag.

Egentligen är det en perfekt läshelg, men jag har svårt att slå mig till ro med en bok på dagen. Däremot fick vi ett välfyllt Sverigepaket under veckan som gick och där fanns både Språktidningen och Yourlife så det har ändå blivit lite trevlig läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)