onsdag 23 maj 2012

Deckarsug

Igår läste jag ut A Room Full of Bones. Tack vare envist halsont och förkylning som inte velat gå över (=trötta kvällar) tog det väldigt lång tid att läsa den. Fast det gjorde ingenting - njutningen blev ju därmed förlängd även den!

Boken fick mig sugen på deckare igen. Det var ett tag sedan jag hade någon deckarorgie och det är kanske dags nu? Jag började genast på en Maria Lang och har ytterligare några deckare som jag har väntar i bokhyllan, nämligen Glasklart av Karin Wahlberg och Eldvittnet av Lars Kepler. 

Däremot började jag lyssna på Två soldater av Roslund och Hellström och fick efter att ha lyssnat på de två första timmarna två gånger inse att det var lika bra att ge upp - jag kunde inte koncentrera mig alls på den boken. Om jag ger den ett nytt försök så blir det textversionen.


Än har inte min nya läsplatta dykt upp, med den dagen den gör det vet man dock aldrig vad det blir av de läsplaner jag lägger upp idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)