fredag 27 januari 2012

Nya funktioner

Jag upptäkte av en slump på K-L's blogg att blogger numer tillåter att man kan svara direkt på enskilda kommentarer (och inte behöver skriva sin kommentar sist i listan av kommentarer). Att svara på kommentarer på det sättet på sin egen blogg är att föredra tycker jag. Fast det verkar inte funka om man har kommentarerna i ett pop-up fönster. Väljer man däremot inbäddade kommentarer så kommer den funktionen automatiskt.

Om jag är dålig på att förklara vad jag menar så kolla under föregående inlägg där jag svarat på varje enskild kommentar och se hur det ser ut.

Det hade ju varit hemskt praktiskt om denna typen av bra-att-veta nyheter kommer upp automatiskt när man går in på sina inställningssidor!(?)

3 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vaddu menar och det är ju suveränt! Måste kolla in snarast!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbar att fler än jag går igång på sånt här ;)

      Radera
  2. Hahaha, visst är det bra. Jag upptäckte det på min egen blogg när min pappa svarade på något jag hade skrivit. De borde helt klart informera lite bättre om ändringar.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)