lördag 5 februari 2011

Ofrivilligt uppehåll

Inte nog med att dottern varit hemma sjuk hela veckan, sambon bortrest och vi varit totalt insvepta i dimma (medan Milano som ligger mindre än 2 mil bort lär har haft strålande solsken och därmed 10 grader varmare) så la internetuppkopplingen av mitt i veckan. Gissa om jag känt mig bortkopplad från verkligheten!

Fast nu skiner äntligen solen, sambon är hemma och jag tänker inte sitta framför datorn även om uppkopplingen nu fungerar igen (det var en sladd som ställde till det - den är utbytt nu). Dottern däremot är inne på dag 8 med feber - det är en verkligen en mastodont influensa som går i skolorna här!

Nästa vecka har jag dock en hel hög med utlästa böcker att skriva om, eftersom läsa är typ den enda sak som inte blivit lidande den gångna veckan. Vi hörs :)

1 kommentar:

  1. Dåligt väder och sjukdom kan ha sina fördelar ändå:-) Ser fram emot dina recensioner!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)