söndag 21 februari 2010

I de lugnaste vatten

Februari har hittills varit en mycket bra läsmånad för mig. Jag måste kolla igenom om jag fått med allt på bloggen eller ev måste skriva ytterligare något inlägg.

Senast i raden är iaf I de lugnaste vatten av Viveca Sten. Det var en perfekt sträckläsningsbok där både språk och handling flyter på bra och upplösningen inte är helt given.

Eftersom jag tyckte den var bra är jag såklart nyfiken på hennes senaste I den innersta kretsen även om den fick dåligt betyg i bloggen Mest bara deckare. Jag vet att den redan står i mammas bokhylla så den kommer att få en chans i sommar. Vem vet, kanske den passar bättre på badstranden än under mörka vinterkvällar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)