fredag 9 maj 2014

Härliga fredag!


Efter en kul men ovanligt intensiv vecka drog vi en lättnadens suck när skolklockorna ringde ut idag! Det var packat med folk på kebabstället, men det vände vi till vår fördel och drog ner till floden och satte oss där med vår lunch istället.

I helgen tänkte jag hinna sy lite, försöka få barnen att göra sina läxor utan att tjata allt för mycket och vem vet kanske jag lyckas avsluta Broken Harbour efter snart en månads läsning! Jag antar jag kommer bli övertalad att sitta uppe och titta på Eurovision imorgon och vi ska hinna med ett par barnkalas. Det verkar lovande för en lagom lugn helg vilket är precis vad vi behöver - fast jag antar trivseln beror av hur mycket tjat som krävs för att de där läxorna ska bli gjorda... ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)