torsdag 5 juli 2012

Det får inte ta slut...

Jag får nypa mig i armen för att förstå att jag inte drömmer. Vi har det oförtjänt bra och njuter av varje sekund och önskar att denna semester aldrig ska ta slut. 


Igår hade vi en obeskrivbar underbar kväll i gott sällskap och fantastisk mat. Två fulla karotter som den på bilden för att mätta sju glupska kvinnor. Barnen lekte på stranden bredvid restaurangen med den röda fullmånen skinande i skyn. Magiskt.





På torsdagar är det marknad i Porto Recanati och det är svårt att låta bli att handla. Hittade ett underbart marknadsstånd med enbart blåa "hemmafruklänningar". Fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Ser underbart ut! (Den hemska sommaren här nästintill lett till att jag glömt hur värme känns!) Och så seafood en masse på det; förstår att ni inte vill hem.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)