tisdag 18 januari 2011

Bra kombo

Innan jul försökte jag förgäves hitta löpare på metervara. Istället fick jag inse att om jag ville ha vad jag sökte så får jag sy dem själv - 2 st 2,5 m långa löpare i olika bredd som helst skall matcha varandra är ingenting man hittar varsomhelst.

Därför blev jag så lycklig när jag hittade ett fint och ganska neutralt tyg (men ändå juligt) på IKEA förra veckan och bestämde mig för att det inte spelar någon roll att det är 11 månader kvar till nästa jul. När jag nu hittade ett lämpligt tyg och dessutom har lite tid att sy så slog jag till!


Jag är nöjd att nu kunna packa ner två löpare direkt i jullådorna i väntan på nästa jul! Samtidigt har jag lyssnat på Nirvanaprojektet, den otroligt spännande och bra uppföljaren till Vredens tid (fg inlägg) av Stefan Tegenfalk.

Fantastiskt att kunna utöva två intressen samtidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)