onsdag 16 april 2014

Läsa i påsk?

Jag ska fira påsk med släktingar som vi inte träffat på länge så jag är inte alls säker på att jag hinner läsa speciellt mycket, men jag har ändå laddat upp med några böcker. Mest påskekrim faktiskt :)

Jag har redan påbörjat Broken Harbour av Tana Frensh som jag fick av min svärmor i julklapp. Det är inte hennes första bok om Dublin Murder Squad, men den första jag läser. Riktigt bra hittills! Eftersom det är en riktig tegelsten så jag känner mig inte alls säker på att jag hinner mer, men läsplattan är ändå laddad för säkerhetsskull.

Svara om du hör mig av Ninni Schulman har jag lånat på e-lib så den har första prioritet om jag avslutar Broken Harbour innan helgen är slut.

Dessutom finns där ett par böcker från bokrean, eller möjligen från något annat erbjudande. Nämligen Stenhjärtat av Katarina Wennstam och Än klappar hjärtan av Helena von Zweigbergk. De ligger där och väntar på lämpligt tillfälle att bli lästa. Troligare på sommarsemestern är i påsk, men vem vet - kanske blir det en riktig läspåsk i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)