onsdag 26 februari 2014

Nu börjar bokrean likna något

Igår var det bara dito av de stora bokhandlarna som säljer nedladdningsbara böcker som hade lagt ut något på rea. Idag finns det även reaböcker på AdlibrisMondo och mitt intryck är att både priser och utbud är något bättre där än på dito. Dessutom har jag lämpligt nog ett presentkort på Adlibris att använda. Än så länge ser listan av ljudböcker som ligger i min önskelista ut som följer:

  • Wolf Hall av Hilary Mantel 
  • Spår av Lena Sundström 
  • Stridens skönhet och sorg av Peter Englund 
  • Hatties liv av Ayana Mathis 
  • Kan du säga schibbolet? av Marjaneh Bakhtiari 
  • Vad vi pratar om när vi pratar om Anne Frank … av Nathan Englander 
Även cdon brukar ha en del digitala reaböcker, men där finns inga ännu vad jag kan se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)