onsdag 19 februari 2014

Dagens

Idag läser jag: Tänk att jag var säker på att jag hade läst Ru, men när jag läser den vackra Mãn inser jag att detta är första boken jag läser av vietnames-kanadensiska Kim Thúy. En bok att läsa sakta och ge sig tid att smaka på varje mening och varje betraktelse som boken är uppbyggd av.

Idag lyssnar jag på: Jag lyssnar om på boken Is och vatten, vatten och is. Majgull Axelsson är en mästare på att bygga karaktärer.  

Idag tittar jag på: OS såklart :) Det är inte alltid mina intressen och italiensk TV's prioriteringar sammanfaller, men ibland så sker det. Det blir knappast någon hockey, men skidåkning är ett gemensamt intresse och i helgen hoppade vi framför TVn hela familjen när Sverige tog sina fantastiska stafettguld. Vilka prestationer!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)