tisdag 7 augusti 2012

Tittut

Vi är i Sverige sedan snart en vecka efter två kalla men trevliga väldigt veckor på Irland. Både min dator och mina föräldrars (där vi bor) är inlämnade på reparation och det har rotats fram en gammal skrutt som nödlösning under tiden så det förblir tomt på både bilder och text från min horisont tills åtminstone en av dem är åter.

Tittar mest in här för att säga att bokbloggsträffen i Växjö den söndagen den 19:de inte alls är bortglömd utan planeras för fullt. Ni som anmält intresse hos någon av bloggarna som är med och arrangerar kommer få ett mail inom närmsta dagarna. Givetvis går det fortfarande bra att anmäla sitt intresse. Mitt på dan, mitt i stan är ett riktmärke för den som vill planera sin dag :)

2 kommentarer:

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)