lördag 8 augusti 2015

Vackra Nordirland


På vår årliga Irlandsresa bilade vi några dagar på den Nordirländska nordkusten. Bilderna är tagna med enbart några kilometers avstånd från varandra, och det är så fantastiskt vackert! För att vara den kallaste sommaren i mannaminne, så hade vi förhållandevis tur med vädret de dagar som verkligen räknades.
Dessutom hann jag för ovanlighets skull med att läsa samtliga böcker jag tagit med mig, och att läsa ett bok jag lånade på min svärmors lånekort på ett lokalbibliotek i Dublin samt att även börja på en av alla böcker min dotter köpte och slukade lika snabbt som hon slukar en Full Irish breakfast.
Närmsta tiden blir det därför ovanlig många böcker att läsa om här inne på bloggen - så håll till godo!

2 kommentarer:

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)