torsdag 19 juni 2014

Bildcollage från den 25'te berättarfestivalen

...var det tänkt att det skulle bli här, men bilderna finns på en dator där jag dessvärre inte längre befinner mig.
Jag har varit en vecka i Ljungby och rensat grejer, stått på loppis, sålt grejer via nätet och gjort upp planer för vidare utrensning när jag återkommer dit inom kort.

Att Ljungby berättarfestival pågick samtidigt och dessutom firade 25 år i år kändes ju som en enorm förmån mitt i detta faktiskt ganska så krävande arbete. Möjligheten att ta en paus och cykla iväg på något trevligt berättarevenemang och sitta ner och njuta av att lyssna till någon ur Sveriges absoluta berättarelit (eller utländska för den delen) en stund uppskattades väldigt högt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)