fredag 25 mars 2011

Svammel på en fredag

Förra veckan var jag sjuk och orkade inte läsa. Nu är jag frisk, men fortfarande så trött att så fort jag öppnar en bok så somnar jag. På detta sättet blir det inga böcker lästa!

Igår avslutade jag i alla fall min sista kurs i engelska - förutom tentan om 3 veckor, men den kan jag ändå inte plugga till. Jag ser till och med fram emot tentan för det har varit en så roligt kurs, och känner ingen oro alls för att ev misslyckas. Så det känns som om jag är klar faktiskt. En härlig känsla! 90 hp i Engelska med litteraturinriktning att lägga till övriga meriter.

Idag stötte jag på klassmamman i sonens klass som undrade om jag kunde tänka mig att utöka den engelska jag redan nu gör frivilligt i deras klass och få betalt för det. Kanske ett gott tecken - ett blygsamt jobberbjudande dagen kursavslutet?! Egentligen tänker jag mig att göra något helt annat, men det är inget som ger mig full sysselsättning från en dag till nästa så om alla föräldrar ger sitt medgivande så kör jag nog på med engelskalektionerna terminen ut.

Och exakt hur kul var det att veta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)