onsdag 6 augusti 2014

Inte just nu

Hittills har jag haft en bra lässommar, speciellt nöjd är jag med att ha läst en del på italienska och det har varit kul att kasta mig in i seriernas värld, men det har tagit tillfälligt stopp för det hinns inte riktigt med just nu.

Jag började läsa Sagas bok - en trovärdig historia av Elsie Johansson, som är en favoritförfattare, men det var fel tillfälle och jag får försöka vid en senare tidpunkt. Det får blir något riktigt lättsmält nu istället. 

Bloggen tar paus augusti ut - vi lever i kappsäck (på gott och ont), och höstens rutiner känns lockande, men fortfarande ganska långt borta.

1 kommentar:

  1. Jag har läst väldigt lite i sommar, det har varit så mycket annat att göra men nu är jag på gång igen. Min kollega Saga håller på med sin bok (!) nu och jag vill också läsa den sedan.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)