fredag 15 mars 2013

Det vankas fest

Det blev en stressig vecka bland annat pga sjukt barn när annat var inplanerat och idag stressar vi lite för att hinna bli klara till helgen som förhoppningsvis blir väldigt trevlig om än knappast lugn. Det vankas fest och det är ju alltid trevligt!

Om någon tycker det svenska vädret är kass kan jag meddela att även här är det väldigt kallt för årstiden och istället för snön i norr kommer det regn från skyn här. Jag vet faktiskt inte vilket jag föredrar - bara att jag längtar något oerhört efter våren iår.

För det tredje så har jag denna veckan lyssnat på Nu ser du mig av S J Bolton och den är så otroligt filmisk att lyssna på. Jag är inte riktigt framme vid slutet och gräms nu lite över att jag måste vänta till nästa vecka innan den spännande historien med anknytning till Jack the Ripper får sin upplösning. Blir det något läst de närmsta dagarna så blir det Uppdrag Sweet Tooth av Ian McEwan som jag äntligen (det beror inte boken utan att jag är så trött på kvällarna att jag slocknar efter 5-10 sidor varje gång jag börjar läsa i den) kommit in i och som lovar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)