tisdag 13 november 2012

Resten av höstens tårtor

Efter höstens första två tårtor så var det kanske dotterns brutna arm som gjorde att jag kom av mig lite med tårtpubliceringen på bloggen.

Här kommer iaf en snabböversikt av de tårtor som resten av oktober bjöd på. Överst två enkal tårtor, men inte desto mindre goda - en mazarintårta och en helt vanlig kladdkaka till ett kalas. I mitten en chokladtårta med chokladkolaglasyr och marsipanrosor till dotterna kalas för tjejerna i klassen och längst ner är det faktiskt samma tårta, men dekorerad som kyrkogård till en Halloweenfest.

Så vi har smaskat tårtor så det räcker för ett tag framöver. Då fick ändå inte jag någon på min födelsedag eftersom vi var ute och reste, men kanske kanske blir det en tårta imorgon när vi firar familjens sista födelsedag för hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)