torsdag 25 augusti 2016

Förvaringens dilemma

Att organisera, planera och hitta praktiska lösningar är något jag är en mindre expert på. Tyvärr har jag blivit lat och en mästare på att skjuta saker framåt i tiden istället för att ta tag i dem på en gång. Därför var det inspirerande att läsa förvaringsdrottningen Paulina Draganjas bok Förvara smart och det ska bli kul att komma hem och ta tag i alla högar som byggts på sedan vår flytt för snart 1,5 år sedan - det är hög tid att hitta slutgiltiga förvaringslösningar! Så ni hör, jag går igång på sådant här men jag känner mig mer tveksam om boken gör samma intryck på den som inte redan är frälst? Jag kan lätt föreställa mig att man ger upp och att uppgiften känns övermäktig om man inte redan är inne på hennes tankar.
Författaren bloggar även på www.forvaringsdrottningen.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)