onsdag 23 januari 2013

Det kanske vänder nu?

Just när jag höll på att skriva ett inlägg om min miserabla vecka dök upp en glad kommentar på förra inlägget. Jag vann boken. Tack Anna!

Dessutom hade jag precis lagt på luren till skidhotellet vi bokat med kompisar till helgen för att kolla avbokningsvillkoren då jag en febrig tjej som varit hemma från skolan hela veckan utan att febern vill gå ner. Beredd på det värsta fick jag höra att det var inga problem att avboka utan kostnad fram till imorgon, om det blir aktuellt.

Måste detta inte vara tecken på att det vänder nu? Inga fler sjuka barn, inga fler löss, inga sömnlösa nätter mer. Allt detta i en vecka när jag är själv med barnen.


4 kommentarer:

  1. Grattis! Lycka till och krya på er. Pappa

    SvaraRadera
  2. Det är klart att det vänder nu!! Roligt att du vann boken. Jag hade tänkt vara med och tävla men glömde självklar bort det : )

    SvaraRadera
  3. Men Grattis! Klart det vänder nu! Ibland är det verkligen precis rätt person som vinner! Den som behöver lite uppmuntran!=)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar. Tack :)